یادداشت های یک عقرب صورتی !

خرید بک لینک
سال ها پیش نه تنها به وجود روح معتقد بودم ، بلکه به تناسخ هم اعتقاد داشتم . انسان به طور طبیعی میل به بقا داره ولی واقعن نمی دونم که بعد از مرگ چه خواهد شد . چندی پیش مطلبی خوندم که منو به فکر برد . نوشته بود همه ی انسان ها توی خوابشون یک بار لحظه ی مرگ خودشون رو دیدن و از خواب پریدن . چون کسی خبر از بعد از مرگ نداره برای همین هم کسی خواب پس از مرگ رو نمی بینه . الان یاد یه نقلی از یکی از بسته گان بعد از فوت بابا افتادم که می گفت بابا رو به خواب دیده بود و در باغی بزرگ مشغول گردش بوده ( خوابی که بسیاری از بسته گان چند روز بعد از درگذشت کسی می بینن ) و بابا به ایشون گفته بود : این جا رو مزدا برام خریده ! دوست داشتم بدونم اگر واقعن حیات پس از مرگی هست ، بابا در چه وضعیه و در مورد من چی فکر می کنه ؟ + نوشته شده توسط مزدا چاوش اکبری در سه شنبه نوزدهم دی ۱۳۹۶ و ساعت 21:13 | یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: جمعه 29 دی 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی